Vokitud porgandinuudlid hummusega

Minu jaoks näeb üks jumalik lõunasöök välja just selline – särav ja värviline. Oluline on mitte liiga palju erinevat toitu taldrikule kuhjata. Selline lõunasöök mõjub kergelt seedeorganitele ja organismil on oluliselt lihtsam omastada toitaineid. Võrreldes tavanuudlitega on porgandinuudlid palju maitsvamad, toitvamad ja VÄRVILISEMAD. :)

Porgandinuudlite tegemiseks on Sul vaja sellist riivi või juurviljalõikurit, mis teeb porgandist nuudlitaolised ribad. Edasi kuumuta woki-pannil kookosrasv/oliiviõli koos maitseainete (tüümian, rosmariin) ja küüslauguga, hetk hiljem lisa porgandinuudlid. Voki umbes 10 minutit.

Hummuse valmistamisel eelistasin seekord traditsioonilist maitset: keedetud kikerherned, tahhiini, sidrun, küüslauk ja oliiviõli. Purusta kõik komponendid saumiksriga, lisa natuke himaalaja roosat soola. Kaunistuseks mungoa idud ja päikesekuivatatud tomati ribad. :)

Lihtne ja IMEMAITSEV – proovi kindlasti, juba täna! ;)

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s