Apelsini-kaneelitoormoos

Pole põhjust keeta tunde moose või marmelaadi, kui palju lihtsam ja tervislikum viis on valmistada toormoos kasutades chia seemneid. Võid valmistada moosi oma lemmikpuuviljadest. Minul läks moosi sisse:

  • 1 suurem apelsin
  • 4-5 datlit
  • natuke vaniljet
  • natuke kaneeli
  • 1 spl chia seemneid

Purusta köögikombainis apelsin ja datlid, lisa vanilje ja kaneel – viimasena sega lusikaga sisse chia seemned ja pane moos külmkappi. Naudi paari tunni pärast – söö niisama, leiva või pannkoogi peal.

Naudi toormoosi toitaineterikkust ja maitseküllasust!!

Chia seemned on toitainete sisalduse poolest linaseemnetest väärtuslikumad. Neid kutsuti indiaani jooksjate toiduks, sest chia seemned annavad uskumatult palju energiat ning kaitsevad keha vedelikukao eest. Chia seemned sisaldavad suures koguses omega-3 rasvhappeid, antioksüdante, k.a. kvertsetiini, kiudaineid, kaltsiumi, magneesiumi, fosforit, rauda ja boori. Allikas: Via Naturale

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s