Apelsini-kaneelitoormoos

Pole põhjust keeta tunde moose või marmelaadi, kui palju lihtsam ja tervislikum viis on valmistada toormoos kasutades chia seemneid. Võid valmistada moosi oma lemmikpuuviljadest. Minul läks moosi sisse:

  • 1 suurem apelsin
  • 4-5 datlit
  • natuke vaniljet
  • natuke kaneeli
  • 1 spl chia seemneid

Purusta köögikombainis apelsin ja datlid, lisa vanilje ja kaneel – viimasena sega lusikaga sisse chia seemned ja pane moos külmkappi. Naudi paari tunni pärast – söö niisama, leiva või pannkoogi peal.

Naudi toormoosi toitaineterikkust ja maitseküllasust!!

Chia seemned on toitainete sisalduse poolest linaseemnetest väärtuslikumad. Neid kutsuti indiaani jooksjate toiduks, sest chia seemned annavad uskumatult palju energiat ning kaitsevad keha vedelikukao eest. Chia seemned sisaldavad suures koguses omega-3 rasvhappeid, antioksüdante, k.a. kvertsetiini, kiudaineid, kaltsiumi, magneesiumi, fosforit, rauda ja boori. Allikas: Via Naturale

Advertisements

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s