Pistaatsia-banaanijäätis

Üks imeliselt maitsev taimne jäätis – ideaalne ja tervislik vahepala kuna iganes Sul jäätise isu tuleb.

  • 4 sügavkülmutatud banaani
  • 2 pehmet datlit (soovi korral)
  • 100 g pistaatsia pähkleid
  • natuke vaniljet

Lõika banaanid väikesteks viiludeks ja aseta ööseks sügavkülmikusse. Järgmisel päeval võta banaanid välja, oota u 5-10 minutit ja aseta blendrisse – lisa vanilje ja pistaatsia pähklid. Blenderda kogu segu, kuni on mõnus kreemjas jäätis.

Naudi külma hõrgutist! :)

Banaan on üks imeline puuvili:

  1. Vähendab stressi, tõstab tuju: Banaan sisaldab trüptofaani – proteiini, mis vastutab organismis serotoniini ja melatoniini tootmise eest. Need on neurotransmitterid, mis vastutavad hea tuju ja une eest, samuti aitavad vabaneda pingetest.

  2. Tõstab hemoglobiini taset: Banaan sisaldab palju rauda ja kaaliumi, mis tõstavad hemoglobiini taset. Banaan aitab võidelda aneemiaga tõhusamalt kui aneemia ravimid.

  3. Alandab vererõhku: Banaanis on palju kaaliumit, mis teeb temast hea vererõhu alandaja.

  4. Parandab südame tegevust: Kaalium on eluliselt tähtis mineraal, mis aitab normaliseerida südame tegevust, saadab hapnikku ajju, reguleerib vee taset kehas. Kaaliumipuudus võib põhjustada südame rütmihäireid.

  5. Hoiab silmanägemist: Banaan sisaldab palju A-vitamiini ja beetakaroteeni, mis aitab teil hoida silmade tervist. Need ühendid aitavad säilitada struktuure, mis toovad valguse sarvkestale.

  6. Toetab luude tervist: Banaanid sisaldavad ka kaltsiumi, mis soodustab luude tervist. Lisaks sisaldavad banaanid probiootilisi baktereid, mis aitab organismil absorbeerida kaltsiumi tõhusamalt.

  7. Leevendab PMS-sündroomi: Banaanid sisaldavad palju B6-vitamiini, mis aitab reguleerida veresuhkru taset. B6-vitamiin aitab vähendada menstruaaltsükli vaevusi, leevendades PMS-sündroomi ja parandades meeleolu.

  8. Stabiliseerib seedetegevust – banaanid aitavad leevendada seedetrakti häireid, vähendades mao happesust ja ärritust.
  9. Tõstab ajupotentsiaali uuringud on näidanud, et inimestel, kes söövad banaani hommiku-, lõuna-või vahepalana, töötab aju kiiremini ja erksuse tase on kõrgem läbi päeva.

Allikas: Health benefits of banana

Advertisements

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s